Feels like sunshine and whiskey

God förmiddag! Idag skiner solen som bara den här i Luleå och det var -14 när jag kikade på termometern  imorse – jag tänker inte låta någon fånig huvudvärk komma mellan mig och en bra dag! Igår hade jag en jättebra dag med spinning, en stor självförtroendeboost och en färdiggjord uppgift. Att jag sedan hade ett ”moment of rage” när läraren i min tråkiga kurs gav oss den mest patetiska retur på inlämningsuppgift jag någonsin skådat – vi snackar dagisnivå – det kunde jag släppa snabbt igen. Min tid är viktigare än att spendera på ilska på en sån person.

Gårdagen fortsatte iallafall att vara bra, en trevlig lågintensiv session av magstyrka med brorsan i gymmet på kvällen och sedan en rolig lektion med vår bugg-grupp: igår fick jag hålla själv och om det nu inte var den mest välorganiserade lektion jag hållit så tror jag ändå de hade roligt. 🙂

Upp med hakan och le! 🙂

IMG_0056 crop

Det är inte #throwbackthursday idag men vi hade några riktigt fina soldagar i mars förra året, och då hade jag aningen kortare hår, haha!

IMG_4175

Kommentera gärna! :)

