Länge sedan

God morgon :). Såhär dagen innan en tenta som inte känns så säker finns det inte jättemycket kul att säga, men strålande solsken och -10 på vägen till skolan gav mig iallafall en riktig boost av livsglädje! Heja solen säger jag bara!

Appropå skola förresten. Idag är det torsdag, så eftersom jag känner mig lite nostalgisk (och äntligen kom mig för att säkerhetskopiera mina foton i gårkväll!!) tänker jag köra en ordentlig #throwbackthursday idag. Den 11:e mars 2002 (tror jag, fotot är taget då iaf!) hade jag min första skoldag på Emirates International School i Dubai och så här såg jag ut i min nya skoluniform!

DSCN0060

Kommentera gärna! :)

