Ny läsperiod och glada nyheter

Hej! Nu är jag tillbaka i verkligheten efter min korta uppladdningspaus hemma i Dubai. Nya annorlunda kurser (vem visste att ekonomi kunde vara intressant?!) och en allt klarare bild av den närmsta framtiden gör att allt känns mycket bättre nu! 🙂 Dessutom har flera roliga saker ordnat sig under de senaste dagarna och det ska bli kul att berätta om det för er!

En av de större grejerna som ordnat sig är sommaren, då jag innan helgen fick veta att jag fått sommarjobb på LKAB i år igen! 😀 Det ska bli jätteroligt både att komma tillbaka till Kiruna men specifikt till prospekteringsavdelningen på företaget, jag lärde mig verkligen mycket förra året och ser fram emot att fortsätta med det tillsammans med kollegorna som jag numer känner.

En sak jag gjorde förra sommaren var att markera borrhål med GPS – skogsutflykter som ledde både till skratt och svordomar. 😉

IMG_5283

Kommentera gärna! :)

