Strålande sol och blå himmel gör livet härligt

God morgon! Nu börjar det på riktigt kännas som om livet är på väg att bli sig självt igen, och dagens strålande väder gör ju att det helt enkelt inte kan bli en dålig dag idag! 🙂 Även om jag inte gillar våren som årstid så är det tilltagande ljuset riktigt härligt och får mig att se fram emot knoppar på träden och sena grillkvällar i sommar.

Igårkväll for min bror iväg söderut med tåget, så nu är det bara jag och Selma här igen. Det känns att man vant sig vid en person till under den här månaden han varit här, lägenheten blev plötsligt mycket större på något sätt, haha! Det har varit fint att ha sällskap, men jag tror att brorsan skulle börja få riktig spader på mina små OCD-ticks här hemma om han stannat mycket längre. 😉 Alla har ju sina preferenser på hur det ska se ut i ett hem, och våra är inte riktigt kompatibla just nu.

Idag har jag flera bra saker planerade, först en tur in till stan nu på förmiddagen, sedan en föreläsning i eftermiddag (jag ska berätta mer om mina nya kurser snart) och så blir det troligtvis någon form av dansträning ikväll. Det börjar dra ihop sig till Distriktsmästerskap här i norra Sverige, så nu är det dags att lägga in en extra växel på träningen igen! 🙂

Såhär mår jag idag! 🙂 Det finns alltid något att vara glad över, även om det ”bara” är solen. ♥

IMG_0411

Kommentera gärna! :)

