Watermelon

Igår när jag var på stan hade jag några inköp planerade, bland andra en snygg eyedust från Makeup Store, men väl på plats i affären så fanns det såklart en massa annat roligt (det är farligt för plånboken att gå in där) och hon som jobbade visade mig ett nytt läppstift som heter Watermelon.

Det är en härligt korallig färg som blir perfekt nu i sommar till lite mer solbränd hy, men jag kan inte motstå att använda det lite just nu, för den plockar verkligen fram blå ögon! Och jag gillar korall på smink… ^^

watermelon

Och så här ser det ut på mig:

IMG_0516 edited

Kommentera gärna! :)

