Ömma fingrar

I torsdags kväll fick jag en oväntad överraskning: sällskap av min älskling! Helt impromptu flög han upp hit för att spendera helgen med mig, så min ensamhet i lägenheten efter att brorsan for varade bara i lite mer än ett dygn. ^^ Efter en inte så händelserik dag igår så hade vi en något skum men riktigt bra kväll. Vi började med att handla kött, tillbehör, förrätt och efterrätt för en riktigt mumsig grillmiddag. Sen kom vi hem och insåg att vi inte alls var tillräckligt hungriga för den mat vi planerat, så då blev det prosciutto med vin och ugnsbanan med choklad till middag istället, haha!

Efter att sen ha tagit det riktigt lugnt ett tag så klädde vi upp oss och gick ner till kåren (STUK) som igår hade sin Cocktailkväll! Det var jättetrevligt, alla var snyggt uppklädda med klänningar och kostymer och vi träffade flera av våra vänner. Drinkarna var jättegoda också, speciellt en med mint och choklad som hette After Eight. ♥ Fascinerande nog så var det inte heller helt fullsmockat så bartendrarna kunde fortsätta göra drinkar under hela kvällen. 🙂

Men det var inte fest och drinkar jag skulle visa ikväll, utan lite bilder på vad vi gjort IDAG!

IMG_0691

Efter en väldigt lugn morgon drog vi in till stan och gick i lite affärer, innan vi besökte Äventyrshallen på Hälsans Hus.Tills jag får tummen ur och skaffar mig en klätterpartner här i stan så får jag nöja mig med att klättra när älsklingen är här, så vi passade på.

IMG_0735 IMG_0746 IMG_0749 IMG_0695

Kommentera gärna! :)

