Labbtisdag

Gokväll på er. 🙂 Igår eftermiddag hoppade en liten intervju (Klicka här.) jag gjorde om bloggen upp överst på institutionens (Samhällsbyggnad och Naturresurser vid LTU) nyhetssida, och det märktes i statistiken, kul! Jag hoppas att några av er kommer tillbaka och tycker det är kul att läsa om vad jag har för mig. Det brukar ju bli lite allt möjligt, inte bara pluggrelaterat… ^^

Idag började jag dagen med spinning, och jäklar vad det nya passet är bra alltså! Jag skrev ju om det förra veckan och det var precis lika awesome idag, jag var helt slut efterråt. Om det inte vore för att min pulsklocka (som kan lagra mina workouts) valde just dagens pass att dö på så skulle jag visa er hur många kalorier jag cyklade ifrån… Nu får jag se till att fixa batteriet asap så jag kan skryta nästa gång istället. 😉

Annars har jag hunnit med att tvätta, laga mat och vara i kemilabbet hela eftermiddagen där vi gjort syratester på gråberg. Titrering droppe för droppe och frenetiskt tittande på vår pH-probe eftersom vi inte hade någon färgindikator – det blev nervöst när vi närmade oss mål-pH’t kan jag säga! Speciellt när tanken testet har mognat i 24 timmar nu, förstör inte!! maler i bakhuvudet, hehe.

Nu ska jag ta en kopp thé och koppla av lite med mitt lilla fluff. Imorgon ska jag berätta för er om mina påskplaner! 🙂

IMG_3992

 

Kommentera gärna! :)

