Påskresa!

God morgon! Jag hade ju tänkt berätta om påskplanerna igår, men så blev dagen helt plötsligt full av lektioner, träningar och fix som behövde göras: hux flux var klockan sent på kvällen istället för mitt på dagen. Så vad ska jag göra då?

Jag ska åka till Dubai! 10 härliga dagar hemma i värmen är inplanerade, och just nu sitter jag på Kallax flygplats i väntan på att få gå ombord på planet ner till Stockholm. Så himla skönt med sommartid som knuffar fram avgången från Arlanda en timme: jag slapp ta flyget härifrån kl 6 och kunde gå upp som en normal människa imorse.

En annan rolig grej är att jag för första gången på typ sex år (!) inte ska flyga ensam! Jag och syrran möts upp på Arlanda och så glassar vi ner till värmen tillsammans! Ska bli riktigt roligt att ha sällskap för en gångs skull. 🙂

Bilden från helgen i Wien 2010. 🙂

190702_10150102074330756_1440463_n

Kommentera gärna! :)

