Time to fly

God morgon! Just nu sitter jag vid gaten och väntar på att få gå ombord på planet mot Stockholm. Jag är inte på långa vägar färdig med Dubai och skulle gärna stanna tre gånger så länge minst. Men det är slutspurten i plugget nu, så jag får bita ihop och köra på. Det kommer ju iallafall vara vår när jag kommer hem nu. 🙂

Jag har många fina bilder att visa er från vår roadtrip i fredags (vi hittade faktiskt fram till Hatta Pools!) och från när vi red igår kväll och ljuset var helt magiskt. Men det får vänta till i eftermiddag med bättre internet och mer tid. 🙂

image

Kommentera gärna! :)

