Träning och mer om balen!

God morgon! Jag känner att jag tjatar om den här morgonpasset i spinning varje vecka nu, så jag ska hålla mig kort den här gången. 😉 Dagens reflektion är att det är riktigt skönt att ha en sån här rutin, där jag vet att min träning bara beror på mig själv. Eftersom min huvudidrott just nu är pardans så är jag där alltid beroende av att min(a) partner(s) kan och vill träna för att det ska bli av, vilket på grund av olika ambitionsnivåer, scheman och andra saker som måste prioriteras inte alltid händer. Därför är det skönt att kunna dra ner på spinningpassen där det bara är mig själv jag behöver kicka ur sängen och iväg till gymmet. 🙂

I lördags var jag som ni såg på bal, och det var jätteroligt! Jag lyckades bra med både hår, smink och klänning, plus att jag hade massor av goda vänner omkring mig. ♥ Min amerikanska gudmors dotter kommenterade på min bild (på facebook) att jag såg ut som Elsa i filmen ”Frozen”. Jag vet inte hur sant det är, men jag tar det som en väldigt rolig komplimang! 🙂

Vi fotades just innan kl 14, åt lunch med mitt gamla lag (de är jättemånga nu!) och så gick vi hem till en av lagmedlemmarna för förfest (det snöade lite då som ni ser på bilden längst ner!). Mitt eget tema för dagen verkade vara glömska för jag glömde småsaker mest hela tiden, vilket ledde till lite springande fram och tillbaka, haha! Maten var i vanlig ordning på den här balen väldigt långsam att komma ut till borden (man ska vara glad om man får den alls, haha!), men i övrigt hade jag en härlig kväll full av vänner, skratt och roliga händelser. ♥ Klockan var nog närmare 4 när jag trillade hem, med bara glädje i huvudet och inga feta minnesluckor. Lite luddigt i detaljerna blir det alltid på såna här långa fester… 

I söndags var det meningen att jag skulle tränat dans hela dagen, men ni vet, man ska inte köra bil när det fortfarande snurrar, så jag stannade hemma i soffan istället. 😉 Det var också ganska skönt, jag plöjde en hög filmer och serier på Netflix. Igår blev det bara plugg förutom lite dans på kvällen, och det är väl ungefär så den här dagen kommer se ut också.

IMG_2034

 

2014-05-03 17.01.18

Kommentera gärna! :)

