Outside the zone!

Hej! Vet ni vad jag gör just precis nu?! Jag är på väg till en socialdans utanför Umeå! Tror det var flera år sedan jag sist for på en riktig utedans… Jag är ju som inte riktigt bekväm på den scenen längre, så det är en ganska läskig grej tycker jag. Men som alla peppande självutvecklingsmänniskor säger: the magic happens outside your comfort zone! Så ikväll ska jag ägna mig åt personlig utveckling; utmana mina rädslor och instinkter. 

Annars har jag haft en ganska produktiv dag idag, pluggade ekonomi och skrev en hemtenta på förmiddagen (aced it, am so awesome!) samt lämnade äntligen in mina ansökningspapper till Kanada (de gillar formulär och papper!) På eftermiddagen rensade jag vinden på bråte. ^^ Det var kanske inte jättemycket att rensa ut, men ändå en ansenlig mängd saker! Väskor t.ex. har jag tydligen samlat på. Så jag sorterade ut det som skulle bort, tog ner det till lägenheten och sorterade igen: slängas, säljas och till Myrorna. Imorgon ska jag lägga upp annonser med bilderna jag tog. 🙂

Dagens lärdom är annars följande: blir man upphämtad sist får man sitta i mitten! 😛

Kommentera gärna! :)

