Plugg, träning och #tbt

Hej! Jag vet verkligen inte vad som har hänt med min skrivlust just nu, det går massor av dagar här och där när jag inte bloggar?? Skumt. Känns som om jag haft lite för mycket för mig, eftersom stunderna vid datorn annars är när jag brukar koppla av… Sen har jag börjat fundera på att ta bort ett visst spel från min telefon (nej inte godiskrossen) för jag kan känna att jag spelar det liiite för ofta när inte ens ett liv hinner ladda upp (tar 30min) mellan att jag dött 5 ggr och försöker spela igen. Hmm.

Annars då? Jo jag har de senaste två dagarna jobbat mycket på en ekonomirapport som skulle in idag, men tydligen har vi i gruppen tänkt något i stil med ”varför inte vänta till 4 dagar innan deadline innan vi börjar, vi har ju bara vetat om den i några veckor?!”. Hm. Kände väl idag när vi laddade upp den kl 12.00 (exakt  tid då inlämningen senast fick ske) att vi kunde ha börjat liiite tidigare och jobbat aningen effektivare, haha! Men den blev inlämnad iallafall. ^^

Träningsmässigt har jag gått hela veckan och sett fram emot mitt box-pass på gymmet som skulle följas av spinning (jag gillade verkligen det förra torsdagen!), och så fick jag ett SMS från gymmet idag om att de ställde in box pga sjukdom. 😦 Trist, men hoppas att Justin (killen som håller både box’en och spinningen på torsdagar) är frisk till nästa vecka! Så det blev bara spinning för mig idag, med en tjej jag aldrig haft som ledare förut. Jag gjorde ett riktigt bra jobb idag och jag lyckades fläska av mig en hel hög kalorier enligt pulsklockan. Det är både roligt och beroendeframkallande att träna med den på! 
Däremot blir det nog inga fler pass med den ledaren för mig då hennes pass inte riktigt var min stil. Hon körde på metoden ”här är en låt, det ska vara tungt/lätt/långsamt/etc, trampa i takt nu” och sedan var hon tyst i princip hela låten… Jag vet att många gillar den typen av ledning så att de kan jobba själva, men för mig blir det långtråkigt att bara mos-trampa låt efter låt. Inte så inspirerande för mig. Men jag cyklade mig iallafall lite starkare, snabbare och snyggare som ledartjejen brukar säga på tisdagsmornar! 😀 Hon har varit på semester i två veckor nu, hoppas hon är tillbaka nästa vecka…

Jag har varit en ännu sämre fotograf än bloggare nu i maj, så jag har faktiskt inga roliga nya bilder… Så vi kör en ordentlig #tbt #throwbackthursday istället!

För ett år sedan i maj bodde jag på lägenhetshotell i Kiruna och rockade backslick like a stockholmare…

IMG_0054

…blev j*vligt lite imponerad av stans väder i maj…

DSC03057

…och flydde till Stockholm över helgen då jag fick skjuta pistol för första gången!

IMG_0138

Kommentera gärna! :)

