Stressad, frustrerad, glad och stolt :)

Go’ förmiddag mina vänner! Lite hafsigt skrivande de senaste dagarna, men så går det när man tar långhelg och gör en massa annat än datornörderi. 🙂

Den här morgonen började på sämsta möjliga sätt: Jag vaknade av väckarklockan, stängde av den och rullade över på rygg för att typ gäspa och sträcka på mig innan jag gick upp – sen somnade jag om! Inte nog med det heller, dessutom drömde jag att jag försov mig – samtidigt som jag gjorde just detta!! Jag vaknade igen fyra minuter innan mitt älskade morgonspinningpass skulle börja och fick panik när jag insåg det (att jag dessutom redan var stressad från drömmen gjorde ju inte saken bättre!). Jag kastade på mig cykelshortsen och träningslinnet och sprang ner till gymmet! Missade bara första uppvärmningslåten och kunde vara med på passet. Härligt, men det var mindre skönt för mina nyvakna lungor att jag sprang i 9-gradig uteluft fyra minuter efter att jag vaknat… 😉

När jag trött och stolt efter ett bra träningspass gick hem för att duscha och äta frukost var jag dock lite efter i min tänkta tidsplan, så jag stannade hemma och gjorde den sista hemtentan i Råvaruekonomin istället för att göra den i skolan – 7/10 poäng och ytterligare extrapoäng till tentan är intjänade! 🙂

Jag har flera olika saker jag vill skriva om just nu, både från vad jag gjorde i helgen och lite tankar som flyger omkring i huvudet, så det kommer dyka upp allteftersom jag behöver pauser i det mycket rigorösa tentapluggande som jag kommer fylla mina dagar med från och med nu.

Så länge får ni nöja er med en bild från vår eftermiddagspromenad i sommar-Stockholm i lördags 🙂

IMG_2275

Kommentera gärna! :)

