Planering medelst rokad!

God morgon! Idag har jag egentligen alldeles för mycket att göra för att sitta vid datorn och blogga, men När jag nu ändå måste vänta på tvättmaskinen så passar jag på, för senare lär jag verkligen inte hinna…

Jag hade en jättebra plan för idag, med tenta på morgonen (sure pluggsituationen hade kunnat vara bättre men men…) och så packning och andra sommar/festivalförberedelser på eftermiddagen innan flyget, men tji fick jag! Igår eftermiddag när vi pluggade fick jag nämligen veta att min tenta flyttats sedan jag bokade min biljett så den är i eftermiddag: 15-19 istället för 09-13! Efter ett rage-utbrott via en facebookstatus (yes darlings, I am that mature) lugnade jag mig och planerade om. Packade ordentligt igår så det bara är småfix kvar idag. Är fortfarande irriterad på situationen, men man får gilla läget liksom. Är glad att tentan iallafall är idag och inte på någon av festivaldagarna! 🙂

Förresten, ni kommer ihåg den stencoola bilden för något inlägg sedan när jag siktar med älsklingens pilbåge? Mjo, vi tog ju såklart fler bilder, och jag fick påpekat för mig att mitt ”efter-skott”-ansiktsuttryck lämnade lite att önska rent modell-mässigt… Jag förstår INTE vad han menar! xD

IMGL4340 kopia

Men jag ser iallafall tuff ut när jag siktar! 😉
Och ja, hans båge är lite för lång för mina korta armar egentligen, men det är så roligt att skjuta att det inte gör mig något. Kanske jag köper en egen båge i höst?

IMGL4351

Kommentera gärna! :)

