God morgon Kiruna!

Så var det dags igen, idag börjar jag på mitt sommarjobb! Jag ska berätta mer om sista dagen och hela upplevelsen på Sweden Rock i eftermiddag, plus visa fler härliga bilder som kommer ge mig tillbakalängtan som attan, men just nu ska jag kasta i mig mina frukostägg innan det som sagt bär av till första dagen på jobbet. En ganska dimmig dag kan jag säga, inte riktigt i klass med de soliga sommardagarna jag haft den senaste tiden, men men, jag överlever det också. 🙂

image

Kommentera gärna! :)

