Livet utanför datorn och internet tar också tid!

God morgon! Jag misslyckades som ni kanske märkte ännu en gång med att fixa bildbomben igår, men jag var så trött efter jobbet (ovana?) att jag var tvungen att vila innan mitt gym-pass! Nåja, efter en kvarts shut-eye drog jag iväg och körde bröst och triceps. Det kändes bra och jag började dessutom minnas vilka övningar jag brukar köra i gymmet! Alla har ju ”sina” pass, men minnet av vilka övningar jag brukar köra är lite dammigt såhär i början efter min nästan års-långa paus – men det kommer tillbaka! Nästa pass bli ben och det ser jag fram emot! Roligaste passet tycker jag… 😀

Det har inte blivit så mycket sitta vid datorn för mig de senaste dagarna, sova-jobba-äta-träna-repetera har varit min dagsrutin och då har datorn (läs: bildsorteringen och publiceringen) fått stå till sidan lite. Problemet är bara att jag gjort en hel hög med roliga saker den senaste tiden (familjehelg, bågskytte, festival…) så jag har byggt upp en riktig back-log av bilder jag vill visa! Ska se om jag kan ta mig i nackskinnet och göra en paus i träningen ikväll, haha!

Jag hade tänkt ge er en #throwbackthursday men hittade denna bild från en roadtrip i Dubai sommaren 2008 som jag tyckte var roligare! 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kommentera gärna! :)

