Glad midsommar! <3

Hej och Glad Midsommar! Jag hoppas att ni har en härlig dag på gång och en trevlig fest eller grillning planerad för ikväll. Efter att ha jobbat ganska långa dagar och tagit in mycket ny information under den här veckan så är det ganska skönt att just nu befinna sig i Stockholm över midsommar. Min glädje över detta kan även ha att göra med att det öste ner blötsnö när jag flög från Kiruna igårkväll, vem vet? 😉

Det är inte pangvarmt här som man hade kunnat önska och regnet hotar ovanifrån, men det är iallafall inte under 10 grader, så jag kan gå med kjol och mina nya söta sommarskor nu på dagen! De är från favoritmärket Rieker som både mina småboots och mina svarta stövlar kommer från – har verkligen hittat mitt skomärke med dem! =)

Men nu ska vi strax äta en riktig midsommarlunch hos Simons mamma… Jag har dessutom blivit lovad hennes gudomliga sommartårta med jordgubbar – som är gluten- och laktosfri! För mig är det så nära hälsosamt man kan komma med tårta, vilket ju hjälper samvetet litegran, haha!

♥ Glad Midsommar! ♥

image

image

image

image

Kommentera gärna! :)

