Happy 4th of July to all Americans! :)

I hope your day will be full of fun and celebration!

God morgon till alla andra också såklart. 😉 Här i Kiruna är grått och regnigt, men det gör mig ingenting! I eftermiddag flyger jag söderut för att spendera helgen i Västerås med hela familjen! Det är nämligen Power Meet i Västerås nu, världens största bilträff för amerikanska bilar! Hela stan blir galen och det är verkligen räggertown nr 1!

Gamla fina bilar som vår Fairlane varvas med sunkiga rollermålade volvos och VW-bussar med höbalar på taket. Man ser fler tatueringar, skägg, hattar och stolt uppvisade ölmagar än vid något annat tillfälle på året, och stämmningen är helt klart på topp – jag är så himla taggad! 😀 Jag lyckades självklart glömma mina klänningar i 50-tals-stil hemma i Lule när jag packade för sommaren, men jag hittar nog på ett annat sätt att styla mig lite Rockabilly.

TGIF people! 😀

IMG-20140609-WA0003

 

4th july

Kommentera gärna! :)

