I Love This Life!

Hej igen! 🙂 Nu har det gått några dagar sen jag skrev igen, och som vanligt den här sommaren beror det på att jag gör en massa roliga saker istället för att sitta framför datorn! Jag är på ett väldigt socialt och aktivt humör just nu, så om jag råkar ha en dag då jag inte har något planerat så är strax ett SMS på väg till någon av kompisarna om att göra något roligt!

I helgen som var tog jag en snabbvända ner till Luleå på fredagseftermiddagen, spenderade kvällen med mina härliga vänner och gick ut på Luleås Hamnfestival. Det var riktigt roligt och blev ytterligare ett bevis för mig själv att jag absolut kan festa och ha roligt utan att dricka alkohol. Jag visste det sedan tidigare, men det är såklart skönt att känna att det händer om och om igen, speciellt nu när träningen går så himla bra! Att ha aktiva vänner gör så stor skillnad i träningen, när man inte själv måste vara den som peppar hela tiden utan kan bli utdragen av någon annan ibland. 🙂

2014-07-11 22.25.02

Jag åkte tillbaka till Kiruna på lördagen och lyckades såklart glömma bort tacoskalen i micron under en ynka minut till middagen, så det blev rök och lukt i hela lägenheten. Kommentarerna från Chris och Peder var inte nådiga, och lite rätt måste jag nog ge dem… 😉 Men varför bränner alltid jag tacoskalen?? Haha! Efter middagen kom fler vänner och vi spelade spel följt av utgång, men ett dåligt skoval och påföljande skavsår satte stopp på min kväll vid dörren till nattklubben.

2014-07-13 01.33.47

Men inget dåligt som inte för något bra med sig: på den otroligt varma och soliga söndagen började jag dagen med en löprunda på 4.5km, följde upp med att slappa vid utomhusbadet på eftermiddagen och avslutade med ett bra ryggpass på Gymmet innan vi såg fotbollsfinalen. Extra roligt för tysken i gänget att de vann. 🙂

2014-07-13 15.17.24 2014-07-13 15.17.47

De här veckan har jag kommit in i rytmen att börja jobba tidigt på mornarna, och det känns riktigt bra. När man kan gå hem tidigare finns så mycket mer tid till att göra fler roliga sociala saker som träning, bad eller bollsporter!

Nu ska jag dock sova, gonatt på er! ♥

Kommentera gärna! :)

