NU SMÄLLER DET!!

Har inte hunnit skriva något den senaste veckan på grund av allt flyttfix och alla hej-då-träffar, men nu är jag framme vid T-30 min till avgång och jag vill skriva en snabb hejdå-hälsning till er!

Nu flyger jag mot Kanada!

Det känns som om det var alldeles nyss jag kikade på min nedräknings-app och det stor 42 dagar till avfärd, men nu är stunden inne, väskorna incheckade och den sista lunchen på svensk mark (sushi :P) intagen i lugn och ro. Nu börjar äventyret! Jag har två hotellnätter bokade när jag kommer fram, men i övrigt börjar jag på ett helt nytt kapitel i livet!

It’s so exciting!! 😀

Jag är mest bara glad och upprymd, mamma och pappa (som redan bott en lång flygresa bort från mig i sex år) är mer nervösa över resan än vad jag är, haha! Nu far jag!

2014-08-16 12.14.10

Kommentera gärna! :)