Det som inte får hända

God morgon! Idag höll på att bli en episkt dålig dag för mig, men ibland har man lite mer tur än man kanske förtjänar… Jag tappade min telefon i toaletten! O_O Det var det klassiska: morgonrutinen pågår, jag har lite bråttom att komma ut till bussen men måste bara på toa först, drar ner byxorna och… **plums!** Telefonen ramlade ur min bakficka!! Jag ryckte upp den fortsomfan och torkade av den allt jag kunde, tog ut batteri osv osv… Jag tror inte jag behöver skriva speciellt mycket om paniken som infann sig vid tanken på att mobilen skulle dö just nu, långt från vänner och familj.

Men den överlevde. Var lite seg att börja ladda när jag kom fram till kontoret, men efter att jag blåst i laddkontakten lite så började det funka. phew!

En skulle ju kunna tänka sig att jag måste vara extremt klantig för att tappa en Samsung S4 i toaletten (den är ju inte pytteliten), men eftersom de flesta jeanstillverkare är lätt efterblivna när det gäller att designa funktionella (läs: tillräckligt stora för att förvara något alls i) framfickor på tjejjeans så tror jag att de flesta tjejer kan känna igen sig i precis hur enkelt den här situationen kan uppstå.

Bild 21-10-14 kl. 08.40

Ska berätta lite mer om helgen i eftermiddag, vilket för er blir ikväll, men nu ska jag iväg på en lektion om olja/gas.
Ha en bra dag! 
(och var försiktiga mer era telefoner, haha)

2 thoughts on “Det som inte får hända

Kommentera gärna! :)

