Äntligen fredag och halloween! :D

Hej! Helgen och Halloween är äntligen här och jag är glad! 😀 (Nej självklart har jag inte fixat min utklädsel än, fest nr 1 är ju först ikväll!)

Det har varit väldigt tyst här ett tag nu, och anledningen är så enkel men samtidigt så svår att skriva om. Precis som alla andra vill jag att mitt liv ska både vara och se perfekt ut, speciellt på internet (ljug inte för dig själv, alla har det här komplexet till någon grad), så när det inte är det så håller jag gärna tyst…
Det är milt sagt ett grått klimat här och jag har haft en ganska tuff period av hemlängtan, kulturkrock och andra jobbigheter de senaste veckorna då jag velat hoppa på ett flyg härifrån både en och två gånger. Så nu vet ni, det är inte en dans på rosor.

Men idag är jag glad! Min fjärde morgonprommis den här veckan blev den längsta och kan faktiskt tänkas förtjäna namnet powerwalk! Dessutom mindes jag en rolig komplimang jag fick igår så jag har småskrattat för mig själv hela morgonen, haha.

Nu ska jag skriva färdigt ett inlägg om vad jag sysslat med de senaste veckorna (helgerna) så att ni är up to speed inför helgens eskapader. Med flera fester planerade både idag och imorgon så ser det minst sagt lovande ut!

Glad Halloween

//mitt hår växer som ogräs #fakeblondeproblems

Kommentera gärna! :)

