På väg mot julsemestern!

Hej och glad fredagskväll! På något sätt lyckades jag med att inte få total brain freeze på min tenta idag, och trots att försenade flyg gjort allt för att jag ska misslyckas så sitter jag nu i ett flygplan på Halifax flygplats och väntar på att vi ska lyfta från mellanlandningen och fortsätta mot Toronto! Om jag kommer fram dit i tid så ska jag hoppa på nästa flyg mot Reykjavik ikväll, för att mitt i natten (för mig, på morgonen där) flyga mot Stockholm! Excitement!

Och just ja, jag färgade håret blått i veckan! Because why not?! 🙂

image

Kommentera gärna! :)

