Jag var ju faktiskt på semester!

Hej! Idag är det äntligen fredag, men hör och häpna, istället för att jaga runt efter någon att festa med (eftersom jag ibland verkar vara den enda som lyckas ladda upp för det under veckan?) så ska jag dra och spela rugby! Klubben kör en mixad (tjejer och killar) inomhusträning på kul såhär under vintern, så jag ska dra dit och kasta lite boll – inga tacklingar när man spelar inomhus, haha.

Men det jag skulle göra nu var faktiskt att visa lite bilder från min semester! Jag tog ju i princip en paus från bloggen under tiden jag var borta, jag behövde verkligen bara existera och göra ”semester-saker”, och då är datorn det första jag väljer bort (för helt ärligt så hinner jag faktiskt inte sitta vid den!). Men okej, vad gjorde jag då…?

Jag festade lite (med betoning på lite, var ut bara två eller tre gånger!): till vänster på min födelsedag, till höger på Nyårsafton då med en av mina blåa favvisklänningar.

26festNyårsfest

Jag körde pappas Aston Martin (*evil smile*)…fort! 😉

Köra bil

Jag red min älskade häst och pappa lyckades ta några få (av typ 150st) foton där jag och/eller hon inte grimaserar som tokar, haha!Rida1 Rida2 Rida3

Jag chillade på några olika hotell – semestern blir ju som glassigare när man kan beställa in en god drink eller sallad till lunch!

Chillin1

Jag gosade och pussade på våra fina hundar. ❤

Love me Samy

Jag var på vad vi kallar ”det vackra folkets strand” också. Nej men skämt åsido, stan har renoverat och gjort om den allmänna beachen så det finns ett ställe där de satt upp fik, restauranger, glasskiosker, volleybollnät m.m. och den är väldigt poppis hos de unga och lite mer aktiva gästarbetarna. Fanns lite fint ögongodis också, hehe.

Strand1Så där har ni lite vad jag sysslade med, överhuvudtaget en väldigt skön och avslappnande semester faktiskt! Jag har en del fler bilder som jag vill visa (det finns flera fina hotell att sola vid i Dubai!), men jag tar det i ett annat inlägg. 🙂 Nu ska jag äta lunch, önskar er en riktigt bra fredag! ♥

Kommentera gärna! :)

