Vinden tjuter

God morgon. Eller kanske förmiddag. Jag var lite seg imorse. Plus att det är dimmigt, grått och blött ute, och jag kan höra vinden tjuta när den far runt husen trots att mitt kontor är ganska högt upp och mitt på en ordentligt fyrkantig byggnad. Hmm. Jag hade jättekonstiga drömmar inatt, vaknade inte alls utvilad utan redan mentalt trött liksom, fast jag inte längre minns exakt vad jag drömde.

Men bortsett från skumma drömmar så saknar jag faktiskt sommaren, samtidigt som jag längtar ihjäl mig efter att åka snowboard och känna lite puder under min bräda! Därför få ni en bild från PowerMeet i somras – har fortfarande lite svårt att fatta att vi hade det så soligt och fint hela den helgen.

IMG_2603

Kommentera gärna! :)

