Throwback Thursday: Goofy friends

Hej! I veckan satt jag och browsade lite bland gamla bilder och hittade många roliga minnen och några rent skumma grejer som jag helt glömt bort. Jag hittade också några riktiga guldgklimpar, t.ex. bilden nedanför. Tagen någon gång på vintern 2009 av några av mina absolut bästa vänner när vi förmodligen var på väg in till skolan för att ”plugga”. På den tiden betydde det något mer i stil med ”sitta i grupp med skolböcker och datorer utspridda och ha långa diskussioner om helt orelaterade saker, med korta pauser för att kika på en uppgift och sedan fika lite”.

Men det var fortfarande ”some of the best days of my life” med några av de bästa människorna. Jag saknar er och ni är fantastiska!

IMG_0118

Kommentera gärna! :)

