Waterpark + GoPro = Awesome!

Hej! I vanlig ordning blir det inte mycket sitta vid datorn här i Dubai, och nu när jag har Johanna med mig gör vi saker mest hela tiden, därav avsaknaden av inlägg!

Vi har hunnit göra en hel del grejer, t.ex. bada i poolen och vid stranden, besöka Burj Khalifa och idag har vi varit på Atlantis Aquaventure, vattenparken ute på The Palm Jumeirah. Vi hade med oss Johannas nya GoPro-kamera som vi lekt lite med tidigare, och jag har nu insett att jag behöver en sån kamera i mitt liv!! Haha, hursomhelst, dagen har varit varm som attan och vi har haft det jätteroligt. Bevis ser ni här nedanför! 🙂

Rapid rivers! 😀

Vi gick på Shark Safari och fick gå omkring 4m ner i en tank full av rockor, hajar och roliga fiskar iklädda dessa fashionabla teletubbies-inspirerade dykarhjälmar. Det var hur kul som helst, och att vattnet var svala 25 grader gjorde att vi gärna stannat kvar i tanken resten av dagen, haha!

Dagens sista bild nedan, Johanna är måttligt road av mitt selfie-mode men ruschkanan precis efter bilden togs fick henne att le igen! 😀

Nu är det dags för mig att sova, imorgon ska vi nämligen försöka stiga upp tidigt nog för att få lite torr utomhusvistelse innan världen smälter!

Kommentera gärna! :)

