Sand, sand, sand.

Nu börjar semestern närma sig sitt slut och med min vanliga tur ser det fullt ut på flygplanen hemåt precis då jag vill åka, så jag ska hålla alla tummar och tår för att jag får plats på något flyg till Europa de kommande dagarna. The joy of stand-by tickets -.-

Idag har vi varit på Dragon Mart (jääättestor mall med tusentals små butiker där de säljer ALLT). Jag kom därifrån med bland annat några tajts, lite smycken och en soldriven telefonladdare! 🙂 Imorse var vi ute i öknen med familjens galna hundar, som båda sprang iväg i full karriär så fort vi kom dit och jagade några djur (som de sen inte fick tag i). Retards. Men under en liten promenad tog vi några bilder och insöp lite ökenluft innan vi hoppade in i bilen (och AC’n!) och körde hem igen. 🙂

Mycket trötta hundar som dummat sig.

En tokig jag i sedvanlig pose

Ökenpromenad.

Ökenråttor.

Kommentera gärna! :)

