Ny studieort!

Nejdå jag har inte flyttat igen, haha! ^^ Men idag sitter jag på en annorlunda plats och pluggar; nämligen Kristianstads Stadsbibliotek! 🙂 Det är faktiskt ett rätt mysigt ställe, de har ett ljust och trevligt ”tidningsrum” som jag sitter och jobbar i med glasväggar ut mot den soliga höstdagen, och lunchen blev en nyttig paj på det fina caféet här. Nu när jag skriver det känns det fett hipster men det får väl vara det då, haha. 🙂

2015-09-24 13.50.21 copy

Vad sjutton gör jag nere i Skåne då? Ja vad tror ni… 😉 Hälsar på min fina sörlänning såklart! Eftersom jag kan ta med mig mitt plugg och sitta medans han jobbar så kunde vi få lite mer än en helg tillsammans i denna väldigt platta del av Sverige. 🙂

2015-09-23 15.25.08 copy

Igår for vi direkt från flygplatsen till Swedbank Stadion och såg Malmö FF vinna över Falkenberg. Det är verkligen en helt annan upplevelse att kolla på fotbollsmatcher när man sitter på lagets hemmaplan och har deras klack i full gång på kortsidan än att se det på TV! 🙂 Vi satt ganska nära planen igår också och det var häftigt att kunna se allt hända bara några ynka meter bort.

2015-09-23 19.25.02 copy

Kommentera gärna! :)

