Allt och inget

Vilket vakum det blev för mig när jag skickat in rapporten! Vart lite borttappad i vad jag skulle göra på dagarna faktiskt när jag nu väntat på att få tillbaks den kommenterade versionen av min rapport… Både skönt och extra stressande av någon anledning? Känner väl att jag egentligen bara vill ha den klar nu, det har dragit ut för länge på tiden och jag är i ärlighetens namn lite less på ämnet…

Men vad har jag sysslat med?? Bra fråga… Jag har tränat en hel del, bland annat sprang jag 7km i onsdags, körde bänkpress för första gången på ungefär ett år i fredags (tog en acceptabelt tung vikt dessutom, yay!) och körde tunga knäböj i lördags morse! Hade egentligen inte tänkt träna i lördags, men så blev det en plats fri på passet och jag var pigg, så då kunde jag inte hålla mig från min favoritövning. 🙂

I lördags kväll hade jag en monsterlång skypesession med syrran om allt och inget innan jag gick ut och träffade ett gäng fulla och glada spexvänner som precis varit på bankett för att fira premiären av årets studentteateruppsättning, men nyktra (och ganska trötta) jag höll inte riktigt med om det smarta i att börja basta halv fyra på söndagsmorgonen så då gick jag hem, haha.

Igår tvättade jag halva min garderob i klädesmängd och insåg att jag behöver komma igång med detta ”rensa ut lägenheten inför flytt” snart, så att det går enkelt och inte så stressat om/när jag ska rycka upp mina studentrötter ur Luleås sandiga mark… Något jag både vill och inte vill göra. Känner att det är många vacklande känslor som börjar smyga fram nu när förändringen står för dörren!

…och vad är väl ett svenskt blogginlägg utan åtminstonde en väderkommentar?! Det har verkligen varit april den senaste veckan, med snö, kyla, solsken och värme om vartannat flera gånger om dagen. Jag bytte ju dessutom till sommardäck i lördags, så följdaktligen blev det snöblask både igår och idag när väderandarna fick nys om det, haha!

Snow in faceSnödag

Kommentera gärna! :)

